GRATIS VERZENDING - GEEN MINIMALE AFNAME - VEILIG BETALEN - RUIME KEUZE - SCHERPE PRIJZEN

Dit product bevalt je? Geef het door!

Annotatie

Nachhaltiges Marketing Management für unsere Zukunft This book offers an introduction to Rasch measurement. Each chapter walks the reader through a key topic that can be used for the analysis of science education data, for the authoring of publications, for presentations, and for the development of grants.

Medewerkers

Uitgever Peter Kenning

Uitgever Heribert Meffert

Uitgever Manfred Kirchgeorg

Productdetails

DUIN VV0HJ9POB09

GTIN 9783658024369

Verschijningsdatum 09.01.2015

Taal Duits

Pagina-aantallen 467

Product type Paperback

Maat 240 x 186 x 168  mm

Gewicht van product 807 g

Sustainable Marketing Management

Grundlagen und Cases

Peter Kenning

€ 42,88

Verkoper Dodax EU

Bezorgdatum: tussen woensdag, 20. november en vrijdag, 22. november

Staat Nieuw

Incl. BTW - Gratis verzenden
1
In winkelmandje plaatsen In winkelmandje plaatsen
€ 42,88
Incl. BTW - Gratis verzenden