Brand On-line Communities and Companies

door Bignoli, Giulia
Staat: Nieuw
€ 48,99
Incl. BTW - Gratis verzenden
Bignoli, Giulia Brand On-line Communities and Companies
Bignoli, Giulia - Brand On-line Communities and Companies

Vind je dit product leuk? Verspreid het nieuws!

€ 48,99 incl. btw
Alleen 1 items beschikbaar Alleen 1 items beschikbaar Meer dan 10 stuks beschikbaar
Levering: tussen woensdag 17 augustus 2022 en vrijdag 19 augustus 2022
Verkoop en verzending: Dodax

Omschrijving

How can firms obtain users¿ involvement in the company¿s Web 2.0 spaces and get high levels of participation together with user¿s loyalty? Web 2.0 tools are becoming more and more popular and companies are facing a sort of ¿social media revolution¿. Traditional community and communication practices may not be sufficient for Web 2.0 initiatives and companies may invest a lot without obtaining the desired effects. We will fill this gap by developing a new conceptual model with contributions both from the community and the brand identity literature. This model then will be used to test empirically the success of some on-line communities. A survey will be proposed to users of two different types of communities: spontaneous users communities and communities created directly by companies. All these communities have however in common to be focused on a specific brand or product by an existing company.

Bijdragers

Schrijver:
Bignoli, Giulia

Productdetails

Biografie:
Estudió Economía y Gestión de la Innovación en la Universidad Bocconi y realizó un máster en Gestión de la Innovación y Desarrollo Empresarial en la Copenhagen Business School. Actualmente trabaja como analista de marketing web en Mol Group S.p.A., Milán.
Taal:
Engels
Versie:
1/2010
Aantal pagina’s:
104
Mediatype:
Paperback
Uitgever:
LAP Lambert Academic Publishing

Basisgegevens

Product Type:
Pocketboek
Afmetingen pakket:
0.23 x 0.154 x 0.01 m; 0.2 kg
GTIN:
09783838358130
DUIN:
RQHGKHCODQ2
€ 48,99
We gebruiken cookies op onze website om onze diensten efficiënter en gebruiksvriendelijker te maken. Selecteer daarom "Accepteer cookies"! Lees ons Privacybeleid voor meer informatie.